مردی که با شامپو هتلی ارمغان کچلی خود را درمان کرد

هتل‌ها بطری‌های ژل و شامپو هتلی ارمغان  را که در اتاق خود قرار می‌دهند حذف می‌کنند؛ این اقدام به دنبال کاهش میزان پلاستیکی است که هر روز به سطل زباله در این موسسات می رود.

آگاهی زیست محیطی بیش از پیش در هتل ها وارد می شود و اگر سال هاست درخواست می شود که حوله ها فقط در مواقع ضروری شسته شوند، اکنون هدف کاهش بسته بندی و زباله های آلاینده ای است که در زباله های این موسسات ریخته می شود. .

به این ترتیب سه هتل زنجیره‌ای آمریکایی اعلام کردند که بطری‌های کوچک ژل و شامپو را که معمولاً به صورت رایگان در اتاق‌ها به مشتریان می‌گذارند، حذف می‌کنند. در عوض، آنها دیسپنسرهای دیواری را نصب خواهند کرد که همانطور که می گویند.

شامپو هتلی

محصولات با کیفیت بالاتری نسبت به محصولاتی که اکنون در بطری های کوچک ارائه می شوند، وجود خواهد داشت.

به این ترتیب، ضایعات حجم عظیمی از بطری‌های پلاستیکی که هر روز به سطل زباله می‌روند، از بین می‌روند، زیرا حتی در صورت عدم استفاده کامل، نمی‌توان از آن‌ها برای مشتری بعدی استفاده مجدد کرد.

علاوه بر این، زنجیره‌ها انتظار دارند با این اقدام ، مقدار زیادی پول پس انداز کنند . به طور خاص، یکی از گروه های هتل تخمین می زند که به لطف این ابتکار که حداقل در ایالات متحده قبل از اول ژانویه 2019 اجرایی می شود، هزینه 2000 یورو در سال در هر یک از مؤسسات خود را متوقف خواهد کرد.

اما، صرف نظر از موضوع اقتصادی، این اقدام به طور قابل توجهی تصویر هتل‌های زنجیره‌ای را که تصمیم به حذف مینی بطری‌ها می‌کنند، بهبود می‌بخشد، زیرا آن‌ها را چندین نقطه از نظر آگاهی زیست‌محیطی که یکی از ارزشمندترین موقعیت‌های اجتماعی امروز است، افزایش می‌دهد.

زنجیره‌های ماریوت، هالیدی این اکسپرس و کیمپتون، از گروه هتل‌های اینترکانتیننتال، پیشگام خواهند بود، اما احتمالاً راهی را که سایر گروه‌های هتل در سراسر جهان به زودی دنبال خواهند کرد ، رهبری خواهند کرد، نه تنها به دلیل صرفه‌جویی‌هایی که این اقدام به دنبال دارد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.