ترلان پروانه: آلوئه ورا برای پوست چرب من معجزه کرد

اگر پوست شما چرب است ، می توانید آلوئه ورا برای پوست چرب انتخاب کنید. این ترکیب علاوه بر آبرسانی به تعادل پوست کمک می کند و هر روز شادابی زیادی به آن می بخشد.

و بقیه بدن چطور؟
ما فواید آلوئه ورا را برای صورت فهرست کرده ایم، اما بقیه قسمت های پوست چطور؟ آیا می توانیم آلوئه را به بقیه بدن هم بمالیم؟ ما می توانیم… و باید! کرم جدید بدن تسکین دهنده با آلوئه ورا و منیزیم از را کشف کنید .

محصولی برای پوست های نرمال تا خشک که سد محافظ را تسکین، آبرسانی و تقویت می کند.
یکی از شناخته شده ترین و شناخته شده ترین محصولات با منشاء طبیعی در دنیای لوازم آرایشی آلوئه ورا (یا آلوئه ورا) است. این گیاه که در مکان‌های بسیار گرم رشد می‌کند.

ژلی به ما می‌دهد که فواید زیادی برای مو، پوست و حتی بدن دارد زیرا قابل خوردن است. امروز از فواید عصاره آلوئه ورا در صنعت آرایشی و بهداشتی به شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید تا با آنها آشنا شوید.

آلوئه ورا

چگونه به دست می آید؟
عصاره آلوئه ورا از پالپ برگ های گیاه آلوئه یا آلوئه پس از برداشتن بافت های بیرونی برگ به دست می آید. گیاه باید بالغ و سالم و دارای برگ های سبز تازه به اندازه تقریبی 20 سانتی متر باشد.

هنگام استخراج ژل، کنترل می شود که ترشحات زرد، خارها یا سایر آلاینده ها وجود نداشته باشد و بعداً ژل ذخیره می شود، زیرا در هنگام قرار گرفتن در معرض هوا به سرعت اکسید می شود و بخش زیادی از خصوصیات بیولوژیکی خود را از دست می دهد.
برای پردازش ژل از عملیات حرارتی برای جلوگیری از رشد باکتری ها استفاده می شود، با پاستوریزه کردن در دمای بالا استریل می شود.

و سپس به طور ناگهانی سرد می شود تا تثبیت شود و در این مرحله می توان افزودنی ها و نگهدارنده های دیگری مانند ویتامین E، ویتامین C را اضافه کرد. اسید سیتریک یا سوربات پتاسیم برای حفظ زیست فعالی آلوئه ورا و به دست آوردن عصاره با کیفیت بالا.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.