اثری که جاشمعی سفالی بر جذب روزی و ثروت دارد

یک راه خوب برای چیدمان فضاهای داخلی جاشمعی سفالی دیواری است. این سیستم شامل وارد کردن یک شمع در داخل یک ظرف شفاف یا باز است که توسط تکیه گاه روی دیوار نگه داشته می شود.

تبلیغات

این نوع تکیه گاه ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند: چوبی، فرفورژه، سیمی و غیره. چندین نقطه متوالی یا در نقاط مختلف را می توان قرار داد تا محیطی آرام تر و آرام تر ایجاد کند و از دیوارها نور تولید کند.

جا شمع فرفورژه: شخصیت سنت گرا
جا شمعی آهنگری
با تکنیک آهنگری می توان انواع اشکال را ایجاد کرد. در مورد جا شمعی ها انواع فرمت ها شناخته شده است و با طرح های مختلف، برخی واقعا جالب هستند.

جا شمعی سفالی

آنها معمولاً از یک ظرف که شمع در آن قرار می گیرد و یک ساختار نگهدارنده که در آن گل ها، سبزیجات، شکل ها، هندسه ها، طرح های مینیمالیستی و غیره قابل نمایش است، ساخته می شوند. احتمالاً اصیل ترین تنوع در بین 5 نوع جا شمعی برای دکوراسیون منزل است که در مورد آن صحبت کردیم.

کدام یک از این نوع جا شمعی ها را اصلی ترین پیدا کردید؟ اجازه دهید تخیل خود را به پرواز درآورد و مدل های مختلف ایجاد کنید. خیلی ساده!

جا شمعی: 6 کاربرد مختلف که می توانید به آنها بدهید
در اینجا کاربردهای جدید شمع گیرهای قدیمی شما آورده شده است. نحوه استفاده مجدد از شمع هایی که قبلاً در خانه دارید و با وسایلی که روزانه استفاده می کنید نگهدارنده های شمع جدید بسازید.

در فروشگاه ما می توانید مدل های فلزی را نیز بیابید، ماده ای که استحکام را فراهم می کند. اگر فضاهای شما بیشتر این سبک را دارند، ” لوستر آلومینیومی خاکستری” یا ” مور برنزی” عالی خواهد بود.
سرامیک همراه با خاک رس ماده اصلی است و با آن می توانید شمع گیرهای اصلی را در رنگ ها، اشکال و طرح های مختلف پیدا کنید.
ما “جای شمع سایه سفید” را با طراحی ترکیبی از سنت دوست داریم، زیرا از خاک رس ساخته شده است، با نوآوری، به دلیل طراحی اصلی و مینیمالیستی آن.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.