دوستانتان را با درست کردن شیرینی پسته خندان تحت تاثیر قرار دهید

اگر در یک تابستان گرم مهمانی دوستانه ای با دوستان یا همکارانتان برگزار کرده اید از شیرینی پسته خندان در کنار بستنب پسته ای غافل نشوید.

ین بستنی لوکس خامه ای پسته دارای تعادل کاملی از طعم شیرین وانیل و آجیل خوش طعم پسته خرد شده است. برای دوستداران پسته است.

دستور تهیه بستنی پسته خانگی آسان به طرز فاخری خامه ای با تعادل کامل از طعم شیرین وانیل و نکاتی از آجیل از پسته خرد شده است.

اگر شما هم مثل من از بستنی خانگی لذت می برید ، بستنی پرتقالی من ، یا این دستور بستنی کیک پنیر توت فرنگی را که نیازی به بستنی ساز ندارد را از دست ندهید!

دستور تهیه بستنی پسته خانگی آسان به طرز فاخری خامه ای با تعادل کامل از طعم شیرین وانیل و نکاتی از آجیل از پسته خرد شده است.

بستنی پسته

اگر قبلا بستنی پسته را امتحان کرده‌اید، به احتمال زیاد طعم مورد علاقه‌تان است و تهیه آن به صورت خانگی آسان‌تر از همیشه است. من از پیوست بستنی ساز  خود استفاده می کنم.

اگر از خود می‌پرسید طعم بستنی پسته چگونه است، مطمئن باشید که شیرین و خامه‌ای مانند بستنی‌هایی است که باید باشد، همراه با نکات ظریفی از آجیل خوش طعم از پسته.

مواد لازم برای بستنی پسته:
زرده تخم مرغ – برای بافت نرم و خامه ای بستنی و ضخامت افزوده آن ضروری است.
شکر دانه ریز
خامه غلیظ و شیر تبخیر شده – خامه و شیر تبخیر شده به بستنی طعم و بافت خامه ای نرم و کرمی می بخشد. می توانید شیر تبخیر شده را با شیر کامل (یا 2٪) جایگزین کنید، اما به همان اندازه خامه ای خواهد بود.
نمک – برای نشان دادن طعم ها.
عصاره وانیل و عصاره بادام – بهترین طعم هایلایت با پسته.
پسته کامل – من دوست دارم آنها را از قبل پوست گرفته بخرم. نیمی از پسته ها را برای طعم دادن و رنگ دادن به شیر در حال جوش استفاده می کنیم و در آخر تکه های پسته را داخل بستنی می زنیم.
عصاره وانیل و عصاره بادام واقعا طعم و مزه را تقویت می کند و زرده تخم مرغ به بافت کرمی و کرم مانندی کمک می کند، مانند آنچه در یک بستنی فروشی با کیفیت بالا پیدا می کنید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.