ویژگی های خاص زیورآلات برای افزایش اطلاعات عمومی

در میان گونه ها، گوشواره نقره اصل به طور متوسط 9.2٪ از بودجه زمانی روزانه خود را برای نگهداری نگهداری می کنند (Cotgreave and Clayton, 1994).

نشان داده شده است که رفتار تعمیر و نگهداری موثر به مقدار قابل توجهی انرژی نیاز دارد (کرول و مک لارن، 1993).

علاوه بر این، زمان و انرژی اختصاص داده شده به نگهداری از رفتارهای دیگر مانند تغذیه و هوشیاری کم می کند (Redpath, 1988).

این مبادلات باید هزینه‌های نگهداری مرتبط با ویژگی‌های دستبند زنانه اسپرت را تقویت کند و سیگنال‌های صادقانه‌ای را برای آنها حفظ کند.

به طور خلاصه، از حیوانات انتظار می رود که کمترین زمان ممکن را برای نگهداری صرف کنند، در حالی که ویژگی های زینتی خود را در شرایط کافی برای جذب جفت نگه می دارند.

کمی کردن رفتار نگهداری از حیوانات وحشی یک چالش است زیرا مشاهده اکثر افراد برای مدت طولانی و بدون وقفه در بیشتر زیستگاه ها دشوار است.

با این حال، از آنجایی که مقدار زمانی که به نگهداری اختصاص می‌یابد، مبنای ژنتیکی قوی دارد (گریر و کاپچی، 2002)، این احتمال وجود دارد که نرخ نسبی نظافت گونه‌های مختلف وحشی در افراد اسیر همین گونه‌ها منعکس شود و این امکان را فراهم می‌کند که آزمون فرضیه نگهداری بالا با استفاده از Captives.

ما امکان سنجی این رویکرد را با مقایسه زمان نگهداری 12 گونه مشاهده شده هم در طبیعت و هم در اسارت آزمایش کردیم.

سپس از سرویس نقره ظریف شیک برای مقایسه زمان نگهداری نه گونه زینتی و نه گونه غیرزینتی مرتبط برای آزمایش این فرضیه استفاده کردیم که گونه‌های زینتی زمان بیشتری را به رفتار نگهداری اختصاص می‌دهند.

علاوه بر جمع‌آوری داده‌های رفتاری، ما داده‌هایی را در مورد انواع پر و سایر صفات مورفولوژیکی که ممکن است با رفتار نگهداری مرتبط باشد، جمع‌آوری کردیم. به عنوان مثال، ما مؤلفه‌های مورفولوژی صورت و پا را که می‌توانند بر کارایی نظافت تأثیر بگذارند، بررسی کردیم.

شواهد غیرمستقیم برای اهمیت قبض ها و پاها به عنوان ابزار نظافت از دو مطالعه مقایسه ای به دست آمده است.

اولین مطالعه نشان داد که پرندگانی که نوک بلند دارند نسبت به پرندگانی که نوک کوتاه دارند زمان بیشتری را صرف خاراندن با پای خود می کنند، احتمالاً به عنوان جبران ناکارآمدی نوک بلند (کلایتون و کاتگریو، 1994).

مطالعه دوم نشان داد که گوشواره زنانه جدید که برآمدگی‌های منقار بلندتری دارند، کارآمدتر هستند، زیرا به پرندگان کمک می‌کند نیروی برشی ایجاد کنند که انگل‌های خارجی را خرد می‌کند (کلیتون و والتر، 2001).

  • منابع:
  1. Elaborate ornaments are costly to maintain: evidence for high maintenance handicaps
  • تبلیغات:
  1. با استفاده از این نوع لباس کار از شر بیماری های پوستی خلاص شوید
  2. دستکشهای جوشکاری تولید شده از نخ کولار
  3. چرا استفاده از لباسهای ورزشی در خارج از زمین مجاز است؟!
  4. مردم چین معتقدند که خوردن خورش زالو باعث تصفیه خون می شود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.