کفپوش لاستیکی ممتاز جدید تورن وایلد در هبرون

محصول کفپوش لاستیکی ممتاز انتخاب شده برای مدرسه ابتدایی جدید تورن وایلد در هبرون، کنتاکی، اساساً به استانداردی برای تمام پروژه‌های جدید ساخت و ساز و نوسازی مدارس منطقه بون کانتاکی تبدیل شده است، بر اساس تجربه عملکرد کفپوش، دوام و نگهداری کم در مدارس در سراسر کشور. منطقه از اوایل دهه 2000.

مواد انتخاب شده برای کفپوش پی وی سی رولی این فضاهای جدید کلید موفقیت نوآورانه ترین طرح ها و همچنین برای اطمینان از اساسی ترین نیازها هستند – هوای سالم، نور خوب، صدای شفاف، ایمنی فیزیکی و راحتی. حتی بهترین تصمیم‌ها در مورد برنامه درسی، ارزشیابی، روش‌های تدریس و سایر مسائل مهم را می‌توان فوراً در کلاس درس توسط مطالب ضعیف تضعیف کرد.

برای مثال، اگر دانش‌آموزان نمی‌شنوند یا معلمان مجبورند حرف‌های خود را تکرار کنند، اگر کیفیت هوا ناسالم است، یا اگر طبقات سخت و ناامن هستند.

از طرف دیگر، محیط‌های فیزیکی با مواد به‌درستی انتخاب‌شده، کفپوش پی وی سی استراتیفی نور مؤثر و طراحی آینده‌نگر برای بهبود عملکرد دانش‌آموز و موفقیت معلم در طیف وسیعی از معیارها، از نمرات آزمون تا غیبت و کاهش سردرد و آسم، نشان داده شده است.

مانند سایر مواد در محیط های آموزشی، کفپوش پی وی سی برای پذیرایی کفپوش باید به روش های جدیدی عمل کند. لاستیک به عنوان یک ماده کفپوش دارای مزایای ذاتی بسیاری است، اما تفاوت های قابل توجهی حتی در بین محصولات کفپوش لاستیکی وجود دارد (شکل 1 را ببینید).

کفپوش لاستیکی درجه یک از نظر کیفیت مواد تشکیل دهنده، ساخت، کفپوش پی وی سی ایرانی تراکم سطح و ویژگی های عملکرد متفاوت است که به آن اجازه می دهد تا به خواسته های جدید پاسخ دهد.

کاربردی ترین محصولات کفپوش لاستیکی می توانند در برابر پلان های طبقه مشترک و مبلمان متحرک مقاومت کنند، با کاهش صدای ناخواسته و گیج کننده ارتباط را تقویت کنند و راحتی و ایمنی را فراهم کنند که به تمرکز کمک می کند و حواس پرتی را کاهش می دهد.

آنها به حفظ کیفیت هوای سالم کمک می کنند و می توانند به طور کامل بدون مواد شیمیایی مضر تمیز شوند، بخار، کار، و اختلال در برداشتن، اپیلاسیون و پوشش مجدد را از بین می برند.

  • منابع:
    1. How premium rubber flooring supports exceptional learning environments.
  • تبلیغات: 
    1. داشتن یک زندگی شاد تنها با دانستن یک نکته مهم که از آن غافلیم
    2. ماجرای عجیب عروس فراری که بعد از 8 ماه به خانه داماد بازگشت
    3. اطلاع از شرایط وخیم آموزش دهنده تمساح در باغ وحش!!
    4. انجام تمامی پروژه های دانشگاه در کمترین زمان