هند تولید کننده جهانی پیشرو در تولید ظروف شیشه ای یکپارچه

هند، 3 ژوئن 2020: AGI glaspac، یک تولید کننده جهانی پیشرو در شیشه های ظروف یکپارچه، امروز از راه اندازی محصول نوآورانه پیشگام خود، طیف آنتی باکتریال شیشه ها و بطری های شیشه ای نگهداری مواد غذایی، از طریق بخش خرده فروشی Greendrop Glassware خود خبر داد.

شیشه‌های ضد باکتری و بطری‌های آب با فناوری Germ Guard تزریق شده‌اند. این خط جدید محصول برای فروش در تمام سایت‌های تجارت الکترونیک پیشرو مانند آمازون نوعی شیشه کوچک که چیزهای ریز، فلیپ‌کارت، اسنپ‌دیل و در مرکز خرید PayTM در دسترس خواهد بود.

فناوری Germ Guard یک کامپوزیت ضد میکروبی مبتنی بر فناوری نانو است که رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها و کپک‌های کشنده را مهار کرده و از بین می‌برد. این فناوری قبلاً برای هنجارها و روش‌های انطباق مختلف در BIOTECH TESTING SERVICES، بمبئی آزمایش شده است.

این کارایی 99.99 درصد را در برابر میکروب ها تحت روش های آزمایشی متعدد نشان داد. محصولاتی که قبلاً از این فناوری استفاده کرده‌اند در آزمایشگاه‌های خصوصی مستقل نیز مورد آزمایش قرار گرفته‌اند که میزان بازدهی مشابهی را بیش از 99 درصد نشان داده‌اند.

با توجه به فن آوری تزریق شده Germ Guard هزینه راه اندازی خط تولید نوار تیپ، شیشه های شیشه ای و بطری های آب ویژگی های زیر را نشان می دهند:

ماهیتی غیر آلی دارد
بسیار ایمن، غیر سمی در برابر حرارت و غیر خورنده است
تا 1300 درجه سانتیگراد پایداری دارد
99.99 درصد از باکتری ها را همراه با فعالیت ضد باکتریایی دائمی از بین می برد
AGI glaspac همچنین از فناوری نقره فعال استفاده کرده است که پشت این محصولات بدون میکروب است.

از طریق یون های نقره که به طور مساوی در سراسر بطری توزیع شده اند هودی بی تی اس، به سطح مهاجرت می کنند و با سوراخ کردن غشای سلولی باکتری ها را از بین می برند.

این یون های نقره غیر سمی و بی خطر هستند و برای استفاده توسط آزمایشگاه ها و موسسات معتبر تایید شده اند.

هر دوی این فناوری‌های تزریق شده در محصول به ضدعفونی کردن آن از درون کمک می‌کند و تا پایان عمر محصول از آن در برابر همه ویروس‌ها، باکتری‌ها و سایر میکروب‌های کشنده محافظت می‌کند.

Rajesh Khosla، رئیس و مدیر عامل AGI glaspac گفت: “AGI glaspac به طور مداوم از نوآوری و فناوری در سفر خود استفاده می کند تا موارد ارزشمندی را به خدمات مشتری اضافه کند.

با توجه به همه‌گیری در حال انجام واکس سفید، مصرف‌کنندگان به دنبال محصولات ضدعفونی‌شده و بدون میکروب هستند و اکنون بیش از هر زمان دیگری تیم ما بر روی کشف راه‌های جدید برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده تمرکز کرده است.

  • منابع:
  1. AGI glaspac Unveils India’s First Antibacterial Food Glass Jar and Water Bottles to Promote a Healthier Life
  • تبلیغات:
  1. تاثیر عوامل عملیاتی بر خواص روغن موتور
  2. با استفاده از روش هایی در خانه اتومبیل خود را پولیش کنید
  3. نخودی که سرشار از مواد مغذی و ترکیبات عالی می باشد
  4. پارامترهای مهم ساختار پارچه مبلی را بدانید