نصب شیشه رنگی برای پنجره بیمارستان ها اجباری شد

در محدوده شیشه های تزئین شده ، تکنیک های اجرایی متعددی به چشم می خورد. استفاده از شیشه رنگی برای پنجره ، رزین، لاک، ذوب یا سندبلاست برخی از تکنیک های مورد استفاده برای رنگ آمیزی شیشه هستند.

شیشه رنگی چگونه ساخته می شود؟
شیشه رنگی نیمه شفاف شیشه ای است که هم در دکوراسیون و هم در ساخت و ساز کاربرد دارد. این شیشه های رنگی از دو یا چند لیوان ساخته شده اند که می توانند سکوریت شوند یا نه که بین آن ها یک فیلم میانی لمینت می شود.

می توان به تعداد سایه های موجود در نمودار رال ، شیشه رنگی پیدا کرد .

شیشه رنگی پنجره

مزایای استفاده از شیشه های رنگی
این نوع شیشه بسیار خاص علاوه بر اینکه فضاها را با انرژی، سرزندگی و اصالت می بخشد، به لطف لمینیت بودن ، از مزیت کاهش عبور اشعه ماوراء بنفش نیز برخوردار است.

از سوی دیگر، شیشه های رنگی به هر فضایی حسی مدرن می بخشد، هرچند برای فضاهای کلاسیک تر نیز ایده آل است. در مورد دوم، ایده آل این است که پنجره های رنگی رنگی را انتخاب کنید که بسیار یادآور دوران گذشته است.

شیشه های رنگی را در خانه کجا قرار دهیم؟
کاربردهای این شیشه بسیار متنوع است. همانطور که در ابتدا گفتیم، بازی با این ماده به دلخواه امکان پذیر است و می توان شیشه های رنگی را بسته به سایه های مختلف و تأثیری که نور هنگام عبور از آن به ما می دهد، ترکیب کرد.

باید در نظر داشت که هنگام استفاده از کریستال های رنگی ، فضاها با نور و شفافیت خاصی می درخشند. این آنها را برای استفاده در پارتیشن ها، پله ها، نرده ها، پانل های آشپزخانه، پوشش مبلمان، درها و پنجره ها ایده آل می کند.