شیلنگ آتش نشانی ایرانی باعث نجات حیات وحش شد

استفاده از شیلنگ آتش نشانی ایرانی لاتکس حداکثر فشار و سرعت عبور آب و مواد اطفای حریق را تضمین می کند. چنین محصولاتی به دلیل افزایش انعطاف پذیری، جمع و جورتر و راحت تر برای استفاده هستند. 

آنها در طول ذخیره سازی پوسیده نمی شوند، در داخل شیلنگ ها قالب تشکیل نمی شود.

شیلنگ های آتش نشانی تحت فشار وسیله ای برای خاموش کردن آتش هستند که برای تامین آب یا محلول های آبی از مخزن به محل اطفاء حریق یا منبع شیوع در نظر گرفته شده است. 

برای افزایش طول شیلنگ ها، آنها با سرهای اتصال GR (GRV) به یکدیگر متصل می شوند و یک خط لوله انعطاف پذیر را تشکیل می دهند که از طریق آن می توان آب را تحت فشار 1.0 مگاپاسکال (بسته به نوع شیلنگ) برای یک هیدرانت آتش نشانی تامین کرد.

شیلنگ آتش نشانی

یا 1.6 مگاپاسکال برای تجهیزات آتش نشانی. طبق GOST، شیلنگ های آتش نشانی در رول هایی به طول 20 (1±) متر تحویل داده می شوند.

آستین آتش نشانی یک شلنگ انعطاف پذیر با یک پوشش پلیمری است که در خارج و داخل آن پوشش کمتری دارد. برای اتصال به منابع آب (هیدرانت یا ستون) از سرهای گردان فلزی استفاده می شود. 

آستین هایی با قطرهای مختلف و سر بست های مختلف برای خاموش کردن آتش با منشاء مختلف استفاده می شود.

امروزه بیشتر از مهره های Bohdanov برای اتصال آستین ها استفاده می شود که مجهز به دو دندان واقع در مقابل یکدیگر هستند. سرهای اتصال با یک واشر لاستیکی مخصوص ساخته شده اند که اتصال هرمتیک را تضمین می کند و اجازه نمی دهد اجزای آستین 

برای انواع جاذب ، بررسی وجود لایه برداری لایه داخلی انجام می شود. برای این، آنها به یک پمپ مخصوص متصل می شوند که یک منطقه کم فشار در داخل ایجاد می کند.

 اگر در حین بازرسی، زون داخل نشانگرهای فشار خود را حفظ کند و آب وارد سیستم نشود، محصول تست کنترل را گذرانده و برای عملیات بعدی مناسب است.