روفرشی کشدار نیکزاد باعث نرم شدن پوست کف پا می شود

روفرش هایی که به سمت بافت می روند مانند روفرشی کشدار نیکزاد پس از تولید به کارخانه بازگردانده می شوند. بسته به اندازه فرش، مراحل بافت دو ماه یا یک سال و نیم طول می کشد. بارکد ابتدا به فرش های کارخانه داده می شود. پس از فرآیند بارکد، فرآیند کنترل کیفیت انجام می شود.
در پایان این دو فرآیند، فرش هایی که زبر می شوند، تراشیده می شوند، یعنی تراشیده می شوند. فرش ها پس از قیچی با مراجعه به قسمت شستشو با صابون و دارو شسته می شوند. فرآیند ریسندگی پس از شستشو در 2 مرحله انجام می شود.
روفرشی
فرش های کوچک را به جای ماشین با کفگیر آبیاری می کنند. از طرف دیگر، فرش های بزرگ از آب آنها در دستگاه کوبنده درام تصفیه می شود تا تاب نخورد. پس از فرآیند ریسندگی، فرش ها در قسمت خشک کردن خشک می شوند.
برای نرم شدن فرش ها پس از خشک شدن، فرش ها را با بخاردهی داغ به نام «سیستم کابینت» نرم می کنند.
از آنجایی که فرش های در تماس با آب تاب دار هستند، با اندازه گیری عرض و طول، ابعاد روفرش یکسان می شود.
با منگنه سعی می شود سر و روی فرش ها دقیقاً یکسان ساخته شوند. پس از این فرآیند، آفت کش ها را با چسب چوب می زنند تا اندازه فرش ها حفظ شود.
پس از پاشش، فرآیند بخاردهی دیگری انجام می شود. و حدود هشت ساعت خشک شدن نهایی طول می کشد.
فرش های خشک شده در نهایت به خانه سالمندان برده می شود. ردهای ایجاد شده توسط استپلر در فرآیند سایزبندی با اتو اصلاح می شود و بررسی می شود که آیا خطایی وجود دارد یا خیر. پس از بررسی های نهایی، فرش ها در راه هستند تا صاحبان جدید خود را ملاقات کنند…