دلایل استفاده از این سبزی خردکن

آیا باید از سبزی خردکن ایرانی استفاده کرد؟
برای من، یک خردکن سبزیجات صرفه جویی زیادی در زمان داشته است. همچنین فاکتور ارائه غذا را افزایش داده است.
من اخیراً شروع به استفاده از یک خردکن سبزیجات کردم که از من خواست تا این راحتی جدید را با خوانندگان BCP به اشتراک بگذارم. من فقط باید سهم خود را در کمک به خانه‌داران یهودی در سراسر جهان انجام می‌دادم و چه وسیله‌ای بهتر از این بستر؟

تصور نکنید که این یک تبلیغ اغراق آمیز است تا شما را وادار به خرید چیزی کند که به آن نیاز ندارید. من یک متخصص کامپیوتر محتاط هستم و بدون هیچ انگیزه پولی از منطقه راحتی خود خارج شدم، اما می خواستم باری را برای بالابوستاهای ییدیش در سراسر جهان کم کنم. شاید من دیر به مهمانی رسیده ام.

شاید همه شما قبلاً این سبزی خردکن سطلی را امتحان کرده باشید، اما برای من، این بزرگترین اختراع از زمان برش نان بوده است. این کار تهیه غذا را بسیار لذت‌بخش‌تر کرده است و نظرات قدردانی که از خانواده‌ام در زمان صرف غذا دریافت می‌کنم ثابت می‌کند که من تنها کسی نیستم که از آن لذت می‌برم. من قبلاً برای اقوام و دوستانم یکی خریدم و دوست دارم برای هر آشپزی که می شناسم یکی بخرم. آنها روزی بارها به من برکت می دادند وقتی این ابزار را بیرون می آوردند تا بار دیگری استفاده کنم.

من از آن برای خرد کردن پیاز (دیگر اشک)، سیب زمینی، گوجه فرنگی، خیار، فلفل، ترشی (سالاد اسرائیلی برای صبحانه هر کسی؟)، انبه، آناناس و سیب استفاده کردم. میوه های نرم تری مانند پرتقال، کیوی یا توت فرنگی به جای خرد شده له می شوند.

سبزی خردکن صنعتی را امتحان کنید و پشیمان نخواهید شد. فقط مطمئن شوید که از یک چنگال برای بیرون آوردن آخرین قطعه سرسخت استفاده می کنید، در غیر این صورت با بریدگی از تیغه مواجه خواهید شد (مثل من – هزینه کمی برای پرداخت).

در واقع، با استفاده صحیح، با نظارت بزرگسالان، کودکان می توانند در خرد کردن سبزیجات با دستگاه سبزی خرد کن به روشی ایمن کمک کنند و این نیز بسیار سرگرم کننده است. وقتی دانش آموز کلاس اولم از مدرسه به خانه آمد و سالاد را روی پیشخوان دید، شکایت کرد که منتظر نشدم تا او به من کمک کند تا آن را درست کنم. به او گفتم: نگران نباش. “شما فرصت های زیادی برای استفاده از این ابزار خواهید داشت.”

  • منابع:
    1. SHOULD YOU USE A VEGETABLE CHOPPER?

  • تبلیغات: 
    1. با انواع لوله های پلی اتیلن آشنا شوید
    2. قتل بخاطر یک قالب سیلیکونی در بنگلادش!!
    3. بهترین مزایای نعناع
    4. استفاده از توت برای تولید خمیر دندان!