در کشور هند پارچه مبلی مسکو فقط توسط ثروتمندان استفاده می شود

چرم گران تر از پارچه است، اگر با بودجه محدود کار می کنید، این چیزی است که باید در نظر بگیرید.

اگر شما فردی هستید که دوست دارید هر چند سال یکبار دکوراسیون خود را تغییر دهید، تعویض روکش چرمی بسیار بیشتر از پارچه هزینه خواهد داشت.

پارچه مبلی مسکو چرم نیز در طیف رنگی محدودتری عرضه می شود.

اگر به احساس جیر علاقه دارید، میکروفایبر یک انتخاب پارچه جایگزین عالی است که هم مقرون به صرفه است و هم در برابر لکه ها بسیار مقاوم است.

یک نکته این است که می تواند آهنربایی برای مو و خز باشد، بنابراین یک مبلمان ایده آل برای خانه هایی نیست که حیوانات خانگی در آنها وجود دارد، مگر اینکه دوست داشته باشید چندین بار در روز مبل خود را پرز کنید.

دو گزینه که ما برای مبل های روزمره توصیه نمی کنیم به این صورت است.

در حالی که پشم بسیار بادوام است و می تواند زرق و برق دار باشد یک کاناپه خاکستری فلانل همیشه در بخش ظاهر برنده است، آن خراشیدگی مشخصه را دارد.

به علاوه، مانند کلاه های زمستانی پس از طوفان برفی، وقتی خیس می شود می تواند بوی خیس پشم را برای مدت طولانی تری از آنچه احتمالاً دوست دارید نگه دارد.

اگر قصد دارید بیش از یک بار در سال روی آن مبل بنشینید و فقط در حالی که لباس های تمیز و بکر به تن دارید، نه! از ابریشم برای روسری صرفه جویی کنید و پارچه دیگری را انتخاب کنید که کمتر از انتخاب های بالا گیر کند، بنابراین از نشستن روی مبل خود ترسی نخواهید داشت.

تعداد انگشت شماری نمونه مختلف را برای تست ظاهر و احساس واقعی سفارش دهید تا ببینید کدام پارچه مبل در نهایت برنده می شود.

توصیه می کنیم از 3 تا 5 نمونه که در طول روز در منابع نوری مختلف مشاهده کنید و با سبک زندگی خود آزمایش کنید.