دختری که با پوشیدن حوله تن پوش طرح دار بینایی اش را از دست داد

چند بار حوله دستی یا حوله تن پوش طرح دار خود را عوض می کنید؟ ظاهرا اکثر آنها به ندرت انجام می دهند. نتیجه می تواند عفونت و تحریک پوست باشد.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا حوله تن پوش طرح دار را آنطور که باید عوض نمی کنیم یا نمی شوییم. برای برخی، جنبه زیست محیطی مهم است و دیگر نمی خواهند این همه آب را هدر دهند. از طرف دیگر، دیگران دلیلی برای این کار نمی بینند، پس از همه چیز شما پس از دوش گرفتن یا شستن دستان خود کاملاً تمیز هستید؟

طبق این منطق، شما فقط مناطقی را که قبلاً با ژل دوش یا صابون تمیز شده اند، خشک می کنید. بسیاری بر این باورند که می توانند مدت طولانی تری از آنها استفاده کنند، به خصوص زمانی که حوله دوش و دست هنوز جذاب به نظر می رسند. فکر اشتباه!

حوله

زیرا پس از استفاده از آنها، اغلب هنوز مرطوب هستند و در نتیجه محل پرورش میکروب ها و عوامل بیماری زا هستند. علاوه بر این، باکتری های پوست و سایر میکروب ها هنگام خشک شدن به مواد پارچه نفوذ می کنند. در این آب و هوای گرم و مرطوب، شرایط ایده آلی برای تولید مثل پیدا می کنند.

علاوه بر این، اکثر آنها حوله های (استفاده شده) خود را در حمام نگه می دارند، جایی که بیشتر توالت ها نیز در آن قرار دارند. اما پس از هر بار استفاده ، باکتری های مدفوع هنگام شستشو به هم زده می شوند ، که به نوبه خود در سراسر اتاق پخش می شوند.

تعویض حوله: این امر برای خانواده های مجردی و خانوادگی اعمال می شود
به منظور جلوگیری از عفونت های زیرین و تحریک پوست، توصیه می شود به طور مرتب حوله های استفاده شده را با حوله های تازه تعویض کنید. برای حوله های حمام یا دوش بهتر است هر سه روز یا بعد از سه بار استفاده آنها را عوض کنید.

با این حال، اگر هر روز دوش می گیرید، حداکثر بیش از پنج روز صبر نکنید . سپس حوله را آویزان کنید تا در این بین خوب خشک شود.