تصادفات مرگبار تریلی تراکتور رومانی دست دوم روندی کاهشی دارد

تکامل زمانی نرخ‌های نفت خام در طول دوره مورد مطالعه، و همچنین تخمین‌های میانگین پسین نرخ‌های خاص سال (که معمولاً به آن الگوی زمانی گفته می‌شود) در شکل 1 نشان داده شده است.

اگرچه به نظر می‌رسد که نرخ تصادفات مرگبار تراکتور رومانی روندی اندکی کاهشی داشته است. در نیمه اول تا دوره تجزیه و تحلیل (سال های 2010-2014)، نرخ های برآورد شده در طول سال های بعدی ثابت باقی ماندند.

همانطور که در شکل 1 مشاهده می شود، فواصل معتبر 95 درصدی نرخ های تخمینی تقریباً تمام مقادیر نرخ های نفت خام ویژه سال را شامل می شود.

شکل 1. تکامل زمانی نرخ‌های خام تصادف مرگبار تریلی تراکتور در سال (خط چین آبی) و نرخ‌های تخمینی (خط توپر سیاه) با 95٪ باندهای فواصل معتبر (منطقه سایه دار). نرخ کلی برای اسپانیا (خط چین سیاه) نیز به عنوان یک مقدار مرجع در نظر گرفته شده است.
شکل 2 نقشه‌هایی را نشان می‌دهد که میانگین تخمین‌های پسینی از نرخ‌های ویژه استان (که معمولاً به عنوان الگوی فضایی نامیده می‌شود) و احتمال مازاد بر پسین آن نرخ‌ها از نرخ کلی اسپانیا در طول دوره تجزیه و تحلیل بیشتر است.

نقشه ها نشان می دهد که چگونه استان های آلیکانته، کانتابریا و پونتودرا نسبت به بقیه جوامع دارای نرخ های تخمینی بالاتری هستند.

مناطقی که کمترین میزان مرگ و میر ناشی از تراکتور را داشتند استان های کادیز، سویا، سیوداد رئال، تولدو، کوئنکا، ژیرونا، پالنسیا، وایادولید و زامورا بودند.

با نگاهی به احتمال فراتر رفتن این نرخ‌ها از میانگین کشوری، استان‌های دارای بالاترین میانگین نرخ به اکثر استان‌های مرزی ملحق شدند. همین امر برای پایین ترین نرخ ها نیز اتفاق افتاد.

شکل 2. نرخ تلفات تراکتورهای خاص استان و خرید تراکتور دست دوم را نشان میی دهد. تخمین‌های میانگین پسین (سمت چپ) و احتمال مازاد بر این نرخ‌ها بالاتر از نرخ کلی برای اسپانیا (سمت راست) است.

  • منابع:
  1. Fatal Tractor Accidents in the Agricultural Sector in Spain during the Past Decade
  • تبلیغات:
  1. ماجرای عجیب افراد کارآفرین در یکی از شهرهای مازندران!!!
  2. سیب حاوی بسیاری از مواد مغذی است که ممکن است خطر سکته را کاهش دهد
  3. تحقیق دانش آموزان در رابطه با لیمو ترش و خواص آن
  4. کاشت گونه های متفاوت خیار در انواع مختلف خاک