با پنس سر صاف مژه هایتان را به زیباترین شکل در آورید

یک پنس سر صاف مژه برای اکستنشن مژه و برای کمک به کامل کردن جزئیات زیبایی مژه طراحی شده است. در واقع پنس اکستنشن مژه یکی از معدود لوازم اکستنشن مژه است که باید از ابتدا تا انتهای جلسه از آن استفاده کنید.

بنابراین، تسلط بر مهارت استفاده از پنس های حرفه ای گامی مهم در جهت تسلط بر هنر اکستنشن مژه است.

نوک پنس های مژه همان چیزی است که موچین های اکستنشن مژه حرفه ای را می سازد. نکات بسیار مهم هستند زیرا برای چیدن، انتخاب، جدا کردن مژه ها در طول فرآیند استفاده استفاده می شود.

پنس سر صاف

 

انواع مختلفی از نوک ها مانند مستقیم، منحنی، شکل L وجود دارد و هر نوک عملکرد خاصی را انجام می دهد. 

پنس های مستقیم پنس های I شکل AKA برای ایزوله کردن و برای روش های کلاسیک اکستنشن مژه ایده آل هستند. توصیه می کنیم از پنس های نازک و بلند من شکل برای جداسازی استفاده کنید. پنس های ضخیم تر و کوتاه تر نوع I برای اکستنشن مژه کلاسیک عالی هستند.

 پنس های اکستنشن با نوک F برای جداسازی و چسباندن اکستنشن های مژه کلاسیک ایده آل هستند.

نوک A شکل پنس برای برداشتن و چسباندن اکستنشن های کلاسیک مژه عالی است.

ایده آل برای اکستنشن مژه کلاسیک، این  پنس X شکل می تواند اکستنشن کلاسیک را بدون ایجاد کشش بیش از حد به دست شما نگه دارد.

پنس های اکستنشن مژه S شکل ایده آل برای برداشتن فن ها و وصل کردن آنها هنگام انجام اکستنشن مژه های حجم دهنده هستند. این نوع همچنین می تواند برای ایزوله کردن در مراجعین با پیشانی برجسته یا ست های عمیق چشم استفاده شود.

پنس های اکستنشن L شکل ابزار بسیار خوبی برای ساخت فن های حجم دهنده دست ساز و برداشتن و وصل کردن آنها هستند.

پنس های مژه با نوک گرد عالی هستند زیرا نوک گرد آنها برای برداشتن نوار یا پد چشم پس از درمان بی خطر است.

ضد زنگ و تیتانیوم رایج ترین مواد مورد استفاده برای پنس های حرفه ای اکستنشن مژه هستند.

پنس ضد زنگ: در برابر زنگ زدگی بیشتر از پنس های فلزی مقاوم هستند، اما در صورت عدم مراقبت همچنان می توانند زنگ بزنند. پنس های ضد زنگ حاوی مقدار کمی نیکل هستند و اگرچه به ندرت می توانند باعث ایجاد واکنش های آلرژیک در برخی افراد شوند.