با حوله پالتویی پودایران فرزندتان را عاشق حمام رفتن کنید

آبگیر بودن حوله بسیار مهم است. چون حوله پالتویی پودایران پنبه ای است و الیاف این پنبه بلند بوده و رطوبت را جذب می کند و همچنین عمر طولانی و نرمی بالایی را دارد.این پنبه قابلیت جذب رنگ دارد و خشک شدن سریع آن بسیار عالی است.

به این نام نامیده می شود که این پنبه در طول کشت خود حاوی هیچ گونه ماده شیمیایی و آفت کشی نیست و به همین دلیل به طور طبیعی و بدون دخالت شیمیایی کشت می شود و به همین دلیل این نوع دوستدار محیط زیست محسوب می شود.

این حوله ها با استفاده از پنبه و بامبو ساخته می شوند که مشخصه این نوع 100 درصد بودن درصد پنبه است.

حوله های این نوع با استحکام، دوام، کم هزینه، جذب رطوبت، عدم تأثیرپذیری از قالب و بوهای نامطبوع و ثبات رنگ مشخص می شوند.

همچنین مقاومت آن در برابر باکتری ها و میکروب ها و جذب آب آن. اگر (خدای ناکرده) دچار حساسیت هستید باید از این نوع استفاده کنید.

حوله پالتویی

الیاف این پنبه به دلیل شباهت به پنبه مصری بلند است و ویژگی این نوع پنبه لوکس بودن و جذب رطوبت بالاست اما میزان جذب در پنبه مصری بیشتر است و همچنین ضخامت زیاد آن مشخص می شود. استحکام، دوام و نرمی.

از این ماده برای خشک کردن موها استفاده زیادی می شود، بنابراین از وز شدن موها جلوگیری می کند.

الیاف این نوع در آمریکا رشد می کنند و به دلیل کیفیت، استحکام، دوام و جذب رطوبت بالا متمایز می شوند و قیمت آنها مشابه پنبه مصری و ترکیه است.

این نوع به دلیل استحکام، دوام، جذب رطوبت، سهولت در نظافت و همچنین وجود اشکال و رنگ های مختلف در آن متمایز است و قیمت آن برای افراد زیادی مناسب است.

حوله دوش: این حوله ها بعد از دوش گرفتن برای خشک کردن بدن شما استفاده می شوند و می توان از آنها برای خشک کردن مو استفاده کرد.

حوله دستی: ای کوچک کاربردی و متناسب با نیاز شما و هزینه آن، ساده و با شکل فوق العاده اش با تزئینات فراوان و نقاشی های زیبا روی آن مشخص می شود.

حوله حمام: این نوع باعث می شود احساس لوکس بودن و سلطنت طلب بودن داشته باشید.برای حفظ دمای بدن بعد از دوش گرفتن استفاده می شود.

 

حوله  های کف: این حوله ها روی زمین برای حذف هر گونه آب اضافی از آن استفاده می شود و همچنین ممکن است در زیر صندلی حمام یا سینک نیز استفاده شود.