با تیشرت زنانه کوتون می توانید برای فرزندتان عروسک بسازید

تی شرت به سبک رینگر استایل یقه‌ای کلاسیک دارد، اما پارچه آجدار دور یقه و سرآستین‌ها از رنگ متضادی با بقیه پیراهن استفاده می‌کند.

این ظاهر اولین بار در دهه 1960 ظاهر شد و امروز حال و هوای قدیمی دارد.

شما می توانید مانند تیشرت زنانه کوتون یقه دار، یک تی شرت رینگر بپوشید تا کمی کلاسیک تر از یک تی شرت معمولی معمولی به نظر برسید.

تی‌شرت‌ها در ابتدا فقط یک مدل آستین کوتاه را ارائه می‌کردند، اما امروزه می‌توانید انواع مختلفی از تی‌شرت‌ها را پیدا کنید که در نوع آستین‌شان تنوع دارند.

نیم آستین سبک سنتی آستین کوتاه است که در ابتدا روی تمام تی شرت ها استفاده می شد، بسیاری از نیم آستین ها از سبک ست این استفاده می کنند، به این معنی که یک درز گرد آستین را به پیراهن می دوزد.

نیم آستین ها نیز معمولا دارای یک سجاف تا شده با یک خط دوخت دور آن هستند.

آستین های کلاه مانند نیم دایره ای هستند که به شانه پیراهن متصل شده اند، این آستین‌های ظریف و کوچک روی تی‌های برش زنانه عالی به نظر می‌رسند.

یکی دیگر از انواع این سبک، آستین بسیار کوتاهی است که فقط یک یا دو اینچ از شانه امتداد دارد، که بیشتر روی تی‌های زنانه دیده می‌شود.

تی شرت های آستین بلند دارای آستین های تمام قد یا به سبک ست این یا راگلان هستند، در غیر این صورت، پیراهن بسیار شبیه یک تی شرت معمولی است.

می توانید تی شرت های آستین بلند مردانه، زنانه یا یونسکس تهیه کنید.

تی شرت هایی با آستین های سه چهارم دارای آستین هایی هستند که بین آرنج و مچ ختم می شوند.

این پیراهن‌ها معمولاً دارای برش زنانه متناسب هستند و ممکن است عناصر تزئینی دیگری مانند یقه اسکوپ داشته باشند.

شما پیراهن‌های غیررسمی و جعبه‌ای با آستین‌های سه‌چهارم پیدا می‌کنید، اما اغلب، این مدل آستین نشان‌دهنده یک تی‌شرت کمی شیک‌تر است.