افتادن سس مایونز 8 کیلویی کاله از قفسه فروشگاه باعث مرگ خانم باردار شد

سس مایونزی مثل سس مایونز 8 کیلویی کاله در واقع از چه چیزی ساخته شده است؟ چگونه آنها را درست کنم و اگر مایونز خانگی من سفت نشد چه کار کنم؟ برای پاسخ به هر چیزی که در ذهن شماست، راهنمای اشتباهات مایو و گروه پشتیبانی ما را بررسی کنید!

مواد لازم برای سس مایونز کلاسیک

سس مایونز یک سس سرد است که از امولسیون زرده تخم مرغ، روغن پخت و پز و آب لیمو یا سرکه و نمک تهیه می شود. مسلماً، چه خریده یا خانگی، دقیقاً سالم ترین سسی نیست که در زیر این آسمان کشف می شود.

 با این وجود، ما نمی خواهیم آنها را از دست بدهیم! سیب زمینی سرخ کرده و سفید یا یک همبرگر عالی با نان های خانگی و پف دار و نان های گوشتی آبدار بدون مایونز را تصور کنید؟ این امکان وجود ندارد! اگر روز تقلب، پس درست است، درست است؟ 

برای اینکه بتوانید مایونز خانگی خود را به بهترین شکل ممکن تهیه کنید، ابتدا باید نگاهی به مواد اولیه بیندازید.

سس

روغن مناسب

سس مایونز خوب طعم ملایمی دارد، بنابراین هنگام انتخاب روغن پخت و پز باید محصولات نسبتاً بی مزه ای را انتخاب کنید . با روغن آفتابگردان یا کلزا نمی توانید اشتباه کنید. اگر کمی شجاع‌تر هستید و می‌خواهید از ابتدا طعم مایونز را کمی بیشتر کنید، می‌توانید آن را با روغن زیتون یا روغن آجیل مخلوط کنید.

خردل برای آن چیزی خاص

سس مایونز کلاسیک با خردل دیژون تصفیه شده است . خمیر خردل تند طعمی تند به مایونز شما می بخشد. اگر مایل به آزمایش هستید، می توانید از خردل دیگری نیز استفاده کنید، به عنوان مثال خردل گیاهی یا خردل عسلی. آیا می خواهید در مورد خردل بیشتر بدانید؟ سپس به اطلاعات محصول ما نگاهی بیندازید !

تخم مرغ تازه

از آنجایی که سس مایونز سرد مخلوط می شود، از تخم مرغ خام استفاده می شود. با توجه به خطر ابتلا به سالمونلا و کو، بنابراین بسیار مهم است که از تخم مرغ های تازه که بیش از پنج روز از عمر آنها نمی گذرد استفاده کنید.

 علاوه بر این، سس مایونز باید در همان روز مصرف شود. بنابراین زنان باردار باید دست خود را از این سس دور نگه دارند. تخم مرغ تازه را چگونه تشخیص می دهید؟ تخم مرغ ها را در یک لیوان آب سرد بریزید. آنها باید به کف شیشه ای فرو بروند، سپس برای پروژه شما ایده آل هستند. شما می توانید در اطلاعات محصول تخم مرغ ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.