افتادن سس مایونز مهرام بزرگ از قفسه فروشگاه جان مادر و دختری را گرفت

این دستور تهیه سس مایونز مهرام بزرگ است که بسیار آسان و سریع می شود. با این، توصیه های زیادی قبل از سس مایونز در خانه وجود دارد، زیرا ما همیشه باید از احتمال احتمالی که می تواند باعث استفاده از تخم مرغ خام خام خام به باکتری باکتری شود.سالمونلاشود، جلوگیری کنیم.

هنگام تهیه سس مایونز در هوای گرم مراقب باشید.
در ابتدا می‌سازیم که هنگام تهیه سس‌هایی حاوی تخم مرغ خام زمان‌های گرم هستند، باید باشید، زیرا به این معنی است که اگر میکروگانیسم‌هایی در داخل امولسیون وجود داشته باشد می‌تواند تولید بسیار سریعی داشته باشد مانند با دما احساس می‌کند.

سس

آشپزخانه خود را بسیار تمیز نگه دارید.
ما بایداستانداردهای بهداشتی بسیار بالایی را در آشپزخانه خود رعایت کنیم. جایی که می دانیم، اینجا یکی از آلوده ترین مکان های خانه ما است.

تخم مرغ را از فروشگاه هایی که به آن اعتماد دارند بخرید.
اگر بخواهیم خانه سس مایونز یا هر نوع یا دستور دیگری که حاوی مرغ خام است تهیه کنیم، باید تخم مرغ هایمان را از جاهایی بخریم که بسته بندی خوب، سالم بودن پوسته و گذاشتن مناسب را تضمین می کند. ، همیشه بهترین قبل از تاریخ را نشان می دهد.

تخم مرغ ها را در یخچال نگهداری کنید.
پس از خرید تخم مرغ، آنها را در یخچال نگهداری کنیم. معمولاً تخم‌مرغ‌ها سوپرمارکت‌های خارج از یخچال می‌شوند، علاوه بر این که فروشگاه‌ها معمولاً دارای تهویه مطبوع هستند.

تخم‌مرغ‌ها همیشه در مکان‌هایی بسیار نزدیک به یخچال برای غذاهای منجمد پیدا می‌شوند، می‌شوند، که آنها را از یخچال کمتر می‌کنند. در بقیه تاسیسات

در هنگام شکستن تخم مرغ ها بسیار مراقب باشید.
اول از همه، هرگز نباید تخم‌مرغ‌ها را لبه ظرفی که برای تهیه سس استفاده می‌کنیم بشکنیم و سفیده را با پوسته تخم مرغ از زرده جدا نکنیم. هنگام ترک کردن آنها باید بسیار مراقب باشیم که پوسته ها داخل ظرفی که قرار است سس خود را در آن آماده کنیم نیفتد.

به همین ترتیب ظروفی که قرار است استفاده کنیم باید کاملا تمیز بوده و بلافاصله پس از استفاده شسته شوند.

همیشه از آب لیمو و/یا سرکه استفاده کنید.
استفاده از آب یا آب لیمو و/یا سرکه در دستور تهیه سس مایونز برای جلوگیری از تکثیر باکتری ها یا میکروب ها در امولسیون ما است. به عنوان یک روش پیشگیری استفاده می شود.