اسرار هودی مخمل کبریتی زنانه که شما را لاغرتر نشان میدهد

لباس هودی مخمل کبریتی زنانه یکی از پرطرفدارترین ترندهای سال است. پوشیدن هودی مخمل کبریتی زنانه آسان و به‌راحتی کشیده می‌شوند.

 وقتی در خیابان راه می‌روید، می‌توانید چکمه‌های تا ران خود را بپوشید تا ظاهری جذاب و جذاب داشته باشید.

کت های خزدار و پشمی دنج ترین راه حل برای این شب های سرد هستند. و اگر یک کاپوت به پشت آن وصل شده باشد، آن را برای زمستان ها عالی می کند. 

فقط آنها را با هر یک از گرمکن و شلوار جین خود بپوشید. شما نیازی به اضافه کردن هیچ تلاشی به لباس خود ندارید زیرا خز تمام کار را انجام می دهد تا لباس شما مد شود.

هودی دخترانه

لباس هودی بلند که تا انتهای انگشتان پا می رسد، به روشی منحصربفرد دیگر برای تک پوش های هودی در این فصل. آنها از یخ زدن پاهای شما جلوگیری می کنند و دیگر چه می خواهید! در اینجا  20 روش برای پوشیدن کت خز مصنوعی آورده شده است.

کالج های شما کالاهای خاص خود را دارند. شما باید حداقل یک هودی به عنوان سوغات برای هنگام خروج بخرید. آن را مانند یک دانش آموز مغرور بپوش، زیرا هر چقدر هم که سخت بود، دوستانی غیر قابل تعویض و خاطرات فراموش نشدنی ساختی.

 کالج تجربه ای است که شبیه هیچکدام نیست. ده سال بعد که همه شما بزرگ شده اید، این هودی شما را به یاد دوران زندگی تان می اندازد.

ترکیب هود و جوراب شلواری مادر راحتی است. جوراب شلواری مشکی، مخصوصاً با هر هودی موجود در کمد شما می آید. این ظاهر به عنوان لباس راحتی، تماشای Netflix در رختخواب و همچنین برای بیرون رفتن عالی است.

این ظاهر بیرونی برای پاییز عالی است. تاپ چهارخانه با شلوار جین آبی و کلاه بیسبال بسیار خوب می آید.