اسباب بازی عمو فردوس استعداد فرزندت رو کشف کن

تسلی دهنده ها و جغجغه هایی که والدین می توانند برای بهبود گیم پلی استفاده کنند. اسباب بازی عمو فردوس به دست کودک داده می شود و گرفتن صحیح را تشکیل می دهد.

با دور کردن اسباب بازی از صورت نوزاد و حرکت دادن آن، می توانید حفظ توجه و تمرکز نگاه را تحریک کنید.

در این سن، زرادخانه جغجغه ها در حال گسترش است: “کلیدهای روی یک دسته”، حلقه های جغجغه گرد، دستبندهایی با مهره های بزرگ معرفی می شوند. دستکاری بازی با این اسباب بازی ها در حال بهبود است. 

اسباب بازی

کودکان نه تنها جغجغه ها را تکان می دهند یا پرتاب می کنند، بلکه اشیا را به دقت بررسی می کنند، با یک انگشت آنها را لمس می کنند، آنها را به صورت خود نزدیک می کنند، لیس می زنند و می جوند. برای تحریک رشد حرکتی، مراکز بینایی مغز، توصیه می‌شود اسباب‌بازی‌ها را در دسترس کودک بگذارید تا خودش به آنها برسد.

کودکان همچنین به موارد زیر علاقه مند خواهند شد:

جیغ های لاستیکی (اسباب بازی های حمام، توپ، حیوانات)؛

کتاب های خش خش، کتابچه های لاستیکی با آینه؛

مکعب های نساجی با دو طرف مواد مختلف؛

در این دوره، کودک به سادگی به یک تشک در حال رشد نیاز دارد. این فرش به بخش‌هایی با بافت‌های مختلف پارچه تقسیم می‌شود، این فرش به کودکان کمک می‌کند تا جهان را با لمس لمس کنند.

جیب‌ها روی دکمه‌ها، دکمه‌ها، بست‌های مختلف، مهارت‌های حرکتی ظریف دست‌ها را آموزش می‌دهند. عناصر خش خش و اشیاء فویل توجه را به خود جلب می کنند و کاشفان کوچک را برای مدت طولانی مشغول می کنند.

اسباب‌بازی‌هایی که روی قوس‌های بالای تشک آویزان شده‌اند، تمرکز را بهبود می‌بخشند و به منحرف کردن حواس کودکان فعال کمک می‌کنند.

از سن شش ماهگی، اسباب بازی های آموزشی برای کودکان موقعیت مطمئن تری پیدا می کنند. در این دوره، کودک به طور فعال شروع به کشف جهان می کند. کودکان نشستن را یاد می گیرند، برخی در پشتیبان می ایستند و به آرامی شروع به راه رفتن می کنند. بازی ها به شما این امکان را می دهند که به طور طبیعی توسعه را تسریع کنید.