ارکوپال ۶نفره سفید ایرانی مناسب ترین انتخاب برا جلسات رسمی

هر جلسه مشاهده به دو ناظر نیاز داشت که قیمت سرویس ارکوپال ۶نفره را اعلام کنند، همچنین یکی برای هر ایستگاه صندوقدار. جلسات مشاهده 30 دقیقه به طول انجامید و هر روز هفته در اوج ناهار انجام شد.

روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت پیک ساعت 11:45 صبح تا 12:15 بعد از ظهر بود. و روزهای سه شنبه و پنج شنبه ساعت 13:30 بود. تا ساعت 2:00 بعد از ظهر میانگین 251 مشتری (SD 5 52.2) در هر جلسه در طول آزمایش مشاهده شد.

انتخاب ظروف غذاخوری مشتریان به عنوان (الف) بشقاب قابل استفاده مجدد، (ب) فنجان قابل استفاده مجدد، (ج) بشقاب یکبار مصرف، و (د) فنجان یکبار مصرف طبقه بندی شد و این که ظروف آرکوپال بهتره یا چینی موضوع بحث می باشد.

شامل تمام بشقاب ها و کاسه های سرامیکی و شیشه ای شفاف موجود در کافه تریا و سبدهای پلاستیکی برای سیب زمینی سرخ کرده و سایر اقلام جانبی بود.

فنجان های قابل استفاده مجدد شامل ظروف نوشیدنی کوچک (16 اونس) و متوسط (22 اونس) و ظروف قهوه قابل شارژ مجدد متعلق به مشتری بود.

فنجان های یکبار مصرف شامل لیوان های کوچک (16 اونس)، متوسط (22 اونس) و بزرگ (32 اونس) کاغذی مقاوم در برابر رطوبت بود.

بشقاب های پلاستیکی یکبار مصرف شامل ظروف غذای پلاستیکی شفاف، کاسه های پلاستیکی شفاف و سرویس آرکوپال ایرانی، فنجان های پلی اتیلن برای سوپ، و جعبه های مقوایی پیتزا.

اقدامات وابسته عبارت بودند از (الف) درصد مشتریانی که فنجان‌های قابل استفاده مجدد را انتخاب کردند و (ب) درصد مشتریانی که بشقاب‌های قابل استفاده مجدد را انتخاب کردند.

برای هر دو معیار وابسته، درصد انتخاب به عنوان تعداد محصولات قابل استفاده مجدد مشاهده شده تقسیم بر تعداد قابل استفاده مجدد به اضافه محصولات یکبار مصرف مشاهده شده ضرب در 100 درصد محاسبه شد.

برای 27٪ از جلسات قیمت سرویس آرکوپال دینو سفید ساده موضوع بسیار مهمی بود، همچنین یک ناظر قابلیت اطمینان در نزدیکی یکی از دو ناظر اصلی و به طور مستقل به انتخاب های مشتری در همان ایستگاه صندوقدار امتیاز داد. برای ارزیابی توافق بین ناظران.

توافق درصد با مقایسه کل فرکانس برای هر متغیر مشاهده شده توسط دو امتیاز دهنده محاسبه شد، که در آن فرکانس مشاهده شده کوچکتر بر فراوانی بزرگتر تقسیم شد و در 100٪ ضرب شد. توافق بین ناظران به طور متوسط 91٪ (SD 55.7) بود.

  • منابع:
  1. A Diagnostic Approach to Increase Reusable Dinnerware Selection in a Cafeteria
  • تبلیغات:
  1. زندگی شهری جان گنجشک ها را به خطر انداخت
  2. از نظر شیمیایی شامپو یکی از بهترین مواد شوینده می باشد
  3. در طول تاریخ هویج یک سبزی معروف شناخته شده است
  4. پروژه کابل براساس نحو تغییرات و ساختار انجام می گردد